آ

  • آمایش سرزمین بهینه‌سازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 429-447]

  • آمیختة بازاریابی تأثیرات روان‌شناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 797-815]

  • آنتروپی شانون به‌کارگیری روش تحلیل خوشه‌بندی خاکستری (GCA) در مکان‌گزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 449-460]

ا

  • ابزار معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-510]

  • اثربخشی نقش‌ها و وظایف بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]

  • احترام هنجاریابی پرسشنامة نزاکت ورزشی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه گلستان) [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1263-1276]

  • ارتباطات بازاریابی یکپارچه بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]

  • ارتقای ارزش‌ها بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]

  • ارتقای بیمه تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1321-1335]

  • ارزش تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 67-83]

  • ارزیابی عملکرد معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-510]

  • اسپانسرشیپ اولویت‌بندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفه‌ای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-219]

  • استادیوم‌های فوتبال تبیین وضعیت امنیت ورزشگاه‌های فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 979-1000]

  • استان کرمانشاه واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 885-902]

  • استعدادپروری طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشته‌های مدال‌آور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]

  • استعدادداری طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشته‌های مدال‌آور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]

  • استعدادیابی طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشته‌های مدال‌آور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]

  • اشتغال ورزش نیمرخ کارآفرینی دانشکده‌های علوم ورزشی ایران و ارائة مدل اشتغال و کارآفرینی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1127-1155]

  • اعتبارات هزینه‌ای اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]

  • اعتبار برند تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 687-701]

  • اعتماد اجتماعی کووید-19 و چالش‌های اقتصادی پیش روی مربیان زن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1419-1443]

  • اعتمادبه‌نفس تحلیل رابطه قابلیت‌های رهبری ناب بر حرفه‌ای‌ سازی منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 871-883]

  • افزایش قابلیت‌های کارکنان تحلیل رابطه قابلیت‌های رهبری ناب بر حرفه‌ای‌ سازی منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 871-883]

  • اقتصاد دیجیتال طراحی الگوی توسعة اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1277-1293]

  • اقتصاد مقاومتی تحلیل وضعیت عوامل مؤثر بر توسعة فضای ورزشی شهر تهران و ارائة راهکارهای مناسب با تأکید بر اقتصاد مقاومتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 851-870]

  • اقتصاد منطقه‌ای تعیین شاخص‌های مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 539-546]

  • اقتصاد ورزش طراحی الگوی توسعة اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1277-1293]

  • اکوسیستم واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 885-902]

  • اکوسیستم کارآفرینی واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 885-902]

  • الکتروانسفالوگرافی نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1197-1213]

  • الگو شناسایی و اولویت‌بندی موانع پاسخگویی در ‌‌‌سازمان‌های ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-160]

  • الگو الگوى جانشین‌پرورى منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 833-849]

  • الگوی اخلاقی هنجاریابی پرسشنامة نزاکت ورزشی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه گلستان) [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1263-1276]

  • الگوی مدیریتی ارائۀ مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]

  • الگوی مفهومی تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1321-1335]

  • اماکن ورزشی طراحی مدل عوامل مؤثر بر توسعۀ به‌کارگیری انرژی تجدیدپذیر در اماکن ورزشی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 161-181]

  • اماکن ورزشی بهینه‌سازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 429-447]

  • اماکن ورزشی بررسی رابطه و مقایسۀ مهارت‌های ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 783-796]

  • امتیاز بهره‌برداری مذاکره برای امتیاز بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی مبتنی بر نظریة بازی‌ها [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1157-1171]

  • امنیت ورزشگاه تبیین وضعیت امنیت ورزشگاه‌های فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 979-1000]

  • انرژی تجدیدپذیر طراحی مدل عوامل مؤثر بر توسعۀ به‌کارگیری انرژی تجدیدپذیر در اماکن ورزشی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 161-181]

  • انقلاب اسلامی جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 581-616]

  • انگیختگی سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 639-657]

  • اولویت‌بندی مدلسازی و اولویت‌بندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]

  • ایثار هنجاریابی پرسشنامة نزاکت ورزشی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه گلستان) [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1263-1276]

  • ایران مرور نظام‌مند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]

  • اینستاگرام اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 257-275]

ب

  • بازاریابی طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 723-743]

  • بازاریابی عصبی سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 639-657]

  • بازاریابی عصبی نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1197-1213]

  • بازاریابی ورزشی طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیون‌های حرفه‌ای منتخب ورزش گروهی کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 119-139]

  • بازاریابی ورزشی اولویت‌بندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفه‌ای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-219]

  • بازاریابی ویروسی تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 687-701]

  • بافت فشردة شهری به‌کارگیری روش تحلیل خوشه‌بندی خاکستری (GCA) در مکان‌گزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 449-460]

  • بحران هواداری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بحران هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل سه‌شاخگی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1235-1261]

  • برنامه‌ریزی کیفیت طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1295-1320]

  • برنامۀ ورزشی90 تاثیرات برنامه ورزشی نود بر داوران فوتبال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 341-356]

  • برندهای تنیس روی میز تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 687-701]

  • برندهای ورزشی تأثیرات روان‌شناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 797-815]

  • بهبود مستمر تحلیل رابطه قابلیت‌های رهبری ناب بر حرفه‌ای‌ سازی منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 871-883]

  • بهینه‌سازی بهینه‌سازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 429-447]

  • بودجة جاری اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]

  • بودجة عمرانی اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]

  • بیمة ورزشی تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1321-1335]

پ

  • پاسخگویی بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]

  • پاندمی پایش چالش‌های راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1047-1069]

  • پایان‌نامه‌ها مرور نظام‌مند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]

  • پایگاه استنادی وب آو ساینس بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروه‌ها و دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1017-1046]

  • پرسشنامه بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]

  • پرسشنامه معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-510]

  • پهلوان پهلوانان ایران از دیروز تا امروز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1357-1379]

  • پیامد راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1071-1091]

  • پیامدهای مدیریت استعدادیابی طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشته‌های مدال‌آور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 357-371]

ت

  • تأمین مالی مطالعۀ تحلیل موانع تأمین مالی کارآفرینان ورزشی به روش کیو (Q) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 237-255]

  • تئوری ناهماهنگی شناختی مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 923-937]

  • تبلیغات اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 257-275]

  • تبلیغات تأثیرات روان‌شناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 797-815]

  • تبلیغات شفاهی مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1093-1105]

  • تجارت الکترونیک راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1071-1091]

  • تجارت فوتبالیست‌ها شناسایی شاخص‌های بازار نقل و انتقالات بین‌المللی فوتبالیست‌های ایرانی با استفاده از تحلیل تم [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 405-428]

  • تحقیق کیفی شناسایی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین‌المللی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 767-781]

  • تحلیل تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 67-83]

  • تحلیل تماتیک الگوى جانشین‌پرورى منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 833-849]

  • تحلیل تماتیک پایش چالش‌های راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1047-1069]

  • تحلیل تم صادرات فوتبالیست شناسایی شاخص‌های بازار نقل و انتقالات بین‌المللی فوتبالیست‌های ایرانی با استفاده از تحلیل تم [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 405-428]

  • تحلیل سلسله‌مراتبی به‌کارگیری روش تحلیل خوشه‌بندی خاکستری (GCA) در مکان‌گزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 449-460]

  • تحلیل سلسله‌مراتبی شناسایی و وزن‌دهی متغیرهای عملکردی مؤثر بر قیمت‌گذاری مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1337-1355]

  • تحلیل فضایی-مکانی بهینه‌سازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 429-447]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی با رویکردی بر ورزش همگانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • تحلیل محتوا مرور نظام‌مند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]

  • تحلیل محتوای کیفی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بحران هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل سه‌شاخگی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1235-1261]

  • تحلیل وضعیت تحلیل وضعیت عوامل مؤثر بر توسعة فضای ورزشی شهر تهران و ارائة راهکارهای مناسب با تأکید بر اقتصاد مقاومتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 851-870]

  • تربیت ‌بدنی سنجش راه‌های شاداب‌سازی محتوایی و محیطی فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان استان کردستان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 293-314]

  • تربیت ‌بدنی بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 357-371]

  • تربیت بدنی رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]

  • تربیت بدنی و علوم ورزشی بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروه‌ها و دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1017-1046]

  • تصمیم‌گیری خرید ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 99-117]

  • تضمین کیفیت طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1295-1320]

  • تفکیک جنسیتی بررسی تحلیلی قوانین کشور در حوزه فعالیت‌های ورزشی زنان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 565-580]

  • تکامل طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1173-1195]

  • تماشاچی تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 67-83]

  • تماشاگران تأثیر همه‌گیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیم‌های پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیج‌فارس [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1001-1015]

  • تمایلات رفتاری ارائة الگوی نقش عوامل شکل‌دهندة جو سالن‌های فوتسال بر رضایت‌مندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 461-481]

  • توانمندسازی رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]

  • توانمندسازی تحلیل ابعاد هم‌افزایی عملکرد مدیریتی در توسعه و توانمندسازی فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 277-292]

  • توسعة فضای ورزشی تحلیل وضعیت عوامل مؤثر بر توسعة فضای ورزشی شهر تهران و ارائة راهکارهای مناسب با تأکید بر اقتصاد مقاومتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 851-870]

  • توسعة منابع انسانی بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]

  • توسعه فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]

  • توسعۀ فوتبال تدوین راهبردهای مؤثر بر عملکرد مطلوب رسانه‌های ورزشی با هدف توسعۀ فوتبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 963-977]

  • توسعۀ ورزش مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذی‌نفعان، رویه‌ها و فرایندها [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 315-339]

  • تولیدات علمی بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروه‌ها و دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1017-1046]

ج

  • جاذبه‌های گردشگری فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]

  • جاذبه‌های منطقی نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1197-1213]

  • جاذبه‌های هیجانی نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1197-1213]

  • جامعه‌شناسی ورزش بررسی نقش رسانه‌های جمعی ورزشی بر شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 183-202]

  • جانشین‌پروری الگوى جانشین‌پرورى منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 833-849]

  • جو سالن‌ها ارائة الگوی نقش عوامل شکل‌دهندة جو سالن‌های فوتسال بر رضایت‌مندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 461-481]

چ

  • چالش‌های اقتصادی کووید-19 و چالش‌های اقتصادی پیش روی مربیان زن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1419-1443]

  • چالش‌های راهبردی پایش چالش‌های راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1047-1069]

  • چرخۀ عمر بررسی رابطه و مقایسۀ مهارت‌های ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 783-796]

ح

  • حجاب شناسایی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین‌المللی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 767-781]

  • حراج مذاکره برای امتیاز بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی مبتنی بر نظریة بازی‌ها [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1157-1171]

  • حفاظت فیزیکی تبیین وضعیت امنیت ورزشگاه‌های فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 979-1000]

  • حقوق مالکیت فکری طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 903-922]

  • حقوق ورزشی طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 903-922]

  • حکومت تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-34]

خ

  • خدمات ورزشی سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 639-657]

  • خشونت تبیین وضعیت امنیت ورزشگاه‌های فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 979-1000]

  • خلق ارزش طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1173-1195]

  • خودکارامدی عمومی ارتباط بین خودکارامدی عمومی و رضایت شغلی در بین فدراسیون‌های ورزشی موفق کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 85-97]

  • خودمختاری کمال‌گرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]

د

  • دارایی‌های سرمایه‌ای اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]

  • دانش‌آموزان سنجش راه‌های شاداب‌سازی محتوایی و محیطی فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان استان کردستان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 293-314]

  • دانش‌آموزان تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 703-721]

  • دانشجویان مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 923-937]

  • دانشجویان نزاکت ورزشی هنجاریابی پرسشنامة نزاکت ورزشی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه گلستان) [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1263-1276]

  • دانشکدة تربیت بدنی نیمرخ کارآفرینی دانشکده‌های علوم ورزشی ایران و ارائة مدل اشتغال و کارآفرینی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1127-1155]

  • داوران فوتبال تاثیرات برنامه ورزشی نود بر داوران فوتبال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 341-356]

  • دبیران رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]

  • درس تربیت بدنی طراحی مدل سواد رسانه‌ای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 939-961]

  • دلفی تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-34]

  • دوپینگ طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 723-743]

  • دولت‌های ایران جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 581-616]

  • دیپلماسی جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 581-616]

  • دیپلماسی ورزشی جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 581-616]

ذ

  • ذی‌نفعان مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذی‌نفعان، رویه‌ها و فرایندها [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 315-339]

ر

  • راهبرد تدوین راهبردهای مؤثر بر عملکرد مطلوب رسانه‌های ورزشی با هدف توسعۀ فوتبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 963-977]

  • راهبرد راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1071-1091]

  • رساله‌ها مرور نظام‌مند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]

  • رسانه تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی با رویکردی بر ورزش همگانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • رسانه بررسی نقش رسانه‌های جمعی ورزشی بر شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 183-202]

  • رسانه طراحی مدل سواد رسانه‌ای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 939-961]

  • رسانه‌های ورزشی تدوین راهبردهای مؤثر بر عملکرد مطلوب رسانه‌های ورزشی با هدف توسعۀ فوتبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 963-977]

  • رضایت شغلی ارتباط بین خودکارامدی عمومی و رضایت شغلی در بین فدراسیون‌های ورزشی موفق کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 85-97]

  • رضایت‌مندی ارائة الگوی نقش عوامل شکل‌دهندة جو سالن‌های فوتسال بر رضایت‌مندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 461-481]

  • رفتار بررسی نقش رسانه‌های جمعی ورزشی بر شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 183-202]

  • رفتار مصرف‌کننده ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 99-117]

  • رقابت‌پذیری ادراک‌شده تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابت‌پذیری ادراک‌شده و نیت‌های رفتاری گردشگران ورزشی خارجی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 221-236]

  • رقابت‌پذیری مقصد تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابت‌پذیری ادراک‌شده و نیت‌های رفتاری گردشگران ورزشی خارجی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 221-236]

  • روان‌سنجی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]

  • روان‌شناختی تأثیرات روان‌شناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 797-815]

  • روش کیو مطالعۀ تحلیل موانع تأمین مالی کارآفرینان ورزشی به روش کیو (Q) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 237-255]

  • رویداد تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 67-83]

  • رویدادهای بزرگ ورزشی مدلسازی و اولویت‌بندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]

  • رویدادهای بزرگ ورزشی شناسایی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین‌المللی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 767-781]

  • رویدادهای بین‌المللی ورزشی مدلسازی و اولویت‌بندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]

  • رویه مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذی‌نفعان، رویه‌ها و فرایندها [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 315-339]

ز

  • زمینه‌ای شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بحران هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل سه‌شاخگی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1235-1261]

  • زنان بررسی تحلیلی قوانین کشور در حوزه فعالیت‌های ورزشی زنان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 565-580]

س

  • ساختاری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بحران هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل سه‌شاخگی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1235-1261]

  • سازمان‌های ورزشی الگوى جانشین‌پرورى منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 833-849]

  • سبک خرید ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 99-117]

  • سرمایه بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 357-371]

  • سرمایۀ انسانی بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 357-371]

  • سواد حرکتی تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 703-721]

  • سواد رسانه‌ای طراحی مدل سواد رسانه‌ای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 939-961]

  • سیاست خارجی جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 581-616]

  • سیاستمداران تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-34]

  • سیستم پویا ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1401-1418]

  • سیستم خاکستری به‌کارگیری روش تحلیل خوشه‌بندی خاکستری (GCA) در مکان‌گزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 449-460]

ش

  • شاداب‌سازی سنجش راه‌های شاداب‌سازی محتوایی و محیطی فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان استان کردستان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 293-314]

  • شبکه‌های اجتماعی اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 257-275]

  • شبکۀ همکاری بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروه‌ها و دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1017-1046]

  • شرکت‌های صنعتی اولویت‌بندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفه‌ای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-219]

  • شغل رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]

  • شفاف‌سازی بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]

  • شهر کرج بهینه‌سازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 429-447]

ص

  • صحه‌گذاری بررسی ارتباط بین صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 617-637]

  • صحه‌گذاری طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 723-743]

  • صداقت حرفه‌ای بررسی ارتباط بین صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 617-637]

  • صنعت تناسب اندام طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1173-1195]

  • صنعت ورزش اولویت‌بندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفه‌ای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-219]

  • صنعت ورزش ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1401-1418]

  • صنعت ورزش راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1071-1091]

ض

  • ضمانت اجرایی بررسی تحلیلی قوانین کشور در حوزه فعالیت‌های ورزشی زنان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 565-580]

ط

  • طراحی محصول طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1173-1195]

  • طرح‌های پژوهشی مرور نظام‌مند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]

ظ

  • ظرفیت‌سازی بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]

ع

  • علم‌سنجی بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروه‌ها و دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1017-1046]

  • علوم ورزشی نیمرخ کارآفرینی دانشکده‌های علوم ورزشی ایران و ارائة مدل اشتغال و کارآفرینی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1127-1155]

  • علوم ورزشی مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 923-937]

  • علی(ع) پهلوانان ایران از دیروز تا امروز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1357-1379]

  • عملکرد مدیریتی تحلیل ابعاد هم‌افزایی عملکرد مدیریتی در توسعه و توانمندسازی فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 277-292]

  • عملکرد مطلوب تدوین راهبردهای مؤثر بر عملکرد مطلوب رسانه‌های ورزشی با هدف توسعۀ فوتبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 963-977]

  • عوامل برگزاری مسابقه تبیین وضعیت امنیت ورزشگاه‌های فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 979-1000]

  • عوامل تبلیغاتی فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]

  • عوامل مداخله‌گر مزاحم طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشته‌های مدال‌آور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]

ف

  • فدراسیون‌های ورزشی طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیون‌های حرفه‌ای منتخب ورزش گروهی کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 119-139]

  • فدراسیون‌های ورزشی تحلیل ابعاد هم‌افزایی عملکرد مدیریتی در توسعه و توانمندسازی فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 277-292]

  • فدراسیون‌های ورزشی پایش چالش‌های راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1047-1069]

  • فدراسیون ورزشی ارتباط بین خودکارامدی عمومی و رضایت شغلی در بین فدراسیون‌های ورزشی موفق کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 85-97]

  • فدراسیون ورزشی معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-510]

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]

  • فراترکیب طراحی مدل عوامل مؤثر بر توسعۀ به‌کارگیری انرژی تجدیدپذیر در اماکن ورزشی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 161-181]

  • فرایند مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذی‌نفعان، رویه‌ها و فرایندها [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 315-339]

  • فرایند کسب‌وکار طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1173-1195]

  • فرسودگی کمال‌گرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]

  • فرهنگ پهلوانان ایران از دیروز تا امروز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1357-1379]

  • فرهنگ‌سازی تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 703-721]

  • فصلی بودن تعیین شاخص‌های مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 539-546]

  • فعالیت ورزشی سنجش راه‌های شاداب‌سازی محتوایی و محیطی فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان استان کردستان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 293-314]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی الگوی توسعة اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1277-1293]

  • فناوری ورزش طراحی الگوی توسعة اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1277-1293]

  • فوتبال بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]

  • فوتبال تاثیرات برنامه ورزشی نود بر داوران فوتبال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 341-356]

  • فوتبال تأثیر همه‌گیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیم‌های پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیج‌فارس [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1001-1015]

  • فوتبالیست‌های ایرانی شناسایی شاخص‌های بازار نقل و انتقالات بین‌المللی فوتبالیست‌های ایرانی با استفاده از تحلیل تم [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 405-428]

  • فوتسال ارائة الگوی نقش عوامل شکل‌دهندة جو سالن‌های فوتسال بر رضایت‌مندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 461-481]

ق

  • قانون بررسی تحلیلی قوانین کشور در حوزه فعالیت‌های ورزشی زنان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 565-580]

  • قوانین طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 903-922]

  • قیمت‌گذاری شناسایی و وزن‌دهی متغیرهای عملکردی مؤثر بر قیمت‌گذاری مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1337-1355]

ک

  • کارآفرینان ورزشی مطالعۀ تحلیل موانع تأمین مالی کارآفرینان ورزشی به روش کیو (Q) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 237-255]

  • کارآفرینی ورزشی نیمرخ کارآفرینی دانشکده‌های علوم ورزشی ایران و ارائة مدل اشتغال و کارآفرینی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1127-1155]

  • کارآفرینی ورزشی واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 885-902]

  • کارکردهای رسانه تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 703-721]

  • کالاهای غیرورزشی بررسی ارتباط بین صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 617-637]

  • کرونا پایش چالش‌های راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1047-1069]

  • کسب میزبانی مدلسازی و اولویت‌بندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]

  • کسب‌وکارهای کوچک مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1093-1105]

  • کشتی طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشته‌های مدال‌آور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]

  • کمال گرایی کمال‌گرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]

  • کنترل کیفیت طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1295-1320]

  • کوانتومی رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]

  • کووید تأثیر همه‌گیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیم‌های پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیج‌فارس [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1001-1015]

  • کووید-19 کووید-19 و چالش‌های اقتصادی پیش روی مربیان زن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1419-1443]

  • کیفیت‌بخشی طراحی مدل سواد رسانه‌ای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 939-961]

  • کیفیت تجربة گردشگری تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابت‌پذیری ادراک‌شده و نیت‌های رفتاری گردشگران ورزشی خارجی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 221-236]

گ

  • گردشگری زمستانی تعیین شاخص‌های مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 539-546]

  • گردشگری ماجراجویانه تعیین شاخص‌های مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 539-546]

  • گردشگری ورزشی تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابت‌پذیری ادراک‌شده و نیت‌های رفتاری گردشگران ورزشی خارجی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 221-236]

  • گردشگری ورزشی فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]

ل

  • لذت سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 639-657]

  • لیگ برتر ارائة الگوی نقش عوامل شکل‌دهندة جو سالن‌های فوتسال بر رضایت‌مندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 461-481]

  • لیگ برتر خلیج‌فارس تاثیرات برنامه ورزشی نود بر داوران فوتبال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 341-356]

  • لیگ برتر خلیج‌فارس تأثیر همه‌گیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیم‌های پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیج‌فارس [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1001-1015]

  • لیگ حرفه‌ای بررسی شاخص‌های روان‌سنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]

م

  • مؤسسات مشاورة پژوهشی مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 923-937]

  • متغیر عملکردی شناسایی و وزن‌دهی متغیرهای عملکردی مؤثر بر قیمت‌گذاری مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1337-1355]

  • مجازی تأثیرات روان‌شناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 797-815]

  • محتوایی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بحران هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل سه‌شاخگی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1235-1261]

  • مدارس طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1295-1320]

  • مدرسه سنجش راه‌های شاداب‌سازی محتوایی و محیطی فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان استان کردستان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 293-314]

  • مدل استعدادیابی طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشته‌های مدال‌آور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]

  • مدلسازی طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیون‌های حرفه‌ای منتخب ورزش گروهی کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 119-139]

  • مدلسازی بررسی نقش رسانه‌های جمعی ورزشی بر شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 183-202]

  • مدلسازی مدلسازی و اولویت‌بندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]

  • مدل کیفی طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 723-743]

  • مدیران بررسی رابطه و مقایسۀ مهارت‌های ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 783-796]

  • مدیریت رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]

  • مدیریت بیمه تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1321-1335]

  • مدیریت عملکرد معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-510]

  • مدیریت قرارداد مذاکره برای امتیاز بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی مبتنی بر نظریة بازی‌ها [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1157-1171]

  • مدیریت کیفیت طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1295-1320]

  • مذهب پهلوانان ایران از دیروز تا امروز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1357-1379]

  • مربیان ورزشی کووید-19 و چالش‌های اقتصادی پیش روی مربیان زن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1419-1443]

  • مزیت میزبانی تأثیر همه‌گیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیم‌های پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیج‌فارس [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1001-1015]

  • مشارکت کمال‌گرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]

  • مشارکت اجتماعی تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 703-721]

  • مشارکت ورزشی اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]

  • مشاغل کاذب مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 923-937]

  • مشتری مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1093-1105]

  • مشتری بررسی رابطه و مقایسۀ مهارت‌های ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 783-796]

  • مشتریان بررسی ارتباط بین صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 617-637]

  • مشتریان ورزشی ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 99-117]

  • مطبوعات ورزشی تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی با رویکردی بر ورزش همگانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • معلمان تربیت بدنی طراحی مدل سواد رسانه‌ای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 939-961]

  • معلول کمال‌گرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]

  • معیارهای مکان‌یابی به‌کارگیری روش تحلیل خوشه‌بندی خاکستری (GCA) در مکان‌گزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 449-460]

  • مقاصد گردشگری تعیین شاخص‌های مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 539-546]

  • مقاله‌ها مرور نظام‌مند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]

  • مقصد گردشگری تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابت‌پذیری ادراک‌شده و نیت‌های رفتاری گردشگران ورزشی خارجی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 221-236]

  • ملیت پهلوانان ایران از دیروز تا امروز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1357-1379]

  • منابع انسانی الگوى جانشین‌پرورى منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 833-849]

  • مهاجم شناسایی و وزن‌دهی متغیرهای عملکردی مؤثر بر قیمت‌گذاری مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1337-1355]

  • مهارت ادراکی ارائۀ مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]

  • مهارت انسانی ارائۀ مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]

  • مهارت روانی ارائۀ مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]

  • مهارت سیاسی ارائۀ مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]

  • مهارت فنی ارائۀ مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]

  • مهارت‌های ارتباطی بررسی رابطه و مقایسۀ مهارت‌های ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 783-796]

  • مهارت‌های ارتباطی تحلیل رابطه قابلیت‌های رهبری ناب بر حرفه‌ای‌ سازی منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 871-883]

  • مهارت‌های انگیزشی تحلیل رابطه قابلیت‌های رهبری ناب بر حرفه‌ای‌ سازی منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی با استفاده از فرایند رتبه‌بندی تفسیری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 871-883]

  • موانع مدلسازی و اولویت‌بندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بین‌المللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]

  • موانع پاسخگویی شناسایی و اولویت‌بندی موانع پاسخگویی در ‌‌‌سازمان‌های ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-160]

  • موج آلفا سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 639-657]

  • موفقیت زنان شناسایی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین‌المللی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 767-781]

ن

  • نتیجه‌گرایی بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]

  • نشریات علمی پژوهشی فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]

  • نظام بیمه تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1321-1335]

  • نظریة آشوب ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1401-1418]

  • نظریة بازی‌ها مذاکره برای امتیاز بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی مبتنی بر نظریة بازی‌ها [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1157-1171]

  • نظریة مبنایی مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذی‌نفعان، رویه‌ها و فرایندها [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 315-339]

  • نظریۀ برخاسته از داده‌ها تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-34]

  • نظریۀ برخاسته از داده‌ها طراحی مدل عوامل مؤثر بر توسعۀ به‌کارگیری انرژی تجدیدپذیر در اماکن ورزشی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 161-181]

  • نظریۀ داده‌بنیاد طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 903-922]

  • نقل و انتقالات فوتبالیست‌ها شناسایی شاخص‌های بازار نقل و انتقالات بین‌المللی فوتبالیست‌های ایرانی با استفاده از تحلیل تم [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 405-428]

  • نگرش اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 257-275]

  • نیت خرید برند تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 687-701]

  • نیمه‌تجربی نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1197-1213]

و

  • ورزش تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-34]

  • ورزش تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 67-83]

  • ورزش بررسی تحلیلی قوانین کشور در حوزه فعالیت‌های ورزشی زنان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 565-580]

  • ورزش طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 723-743]

  • ورزش حرفه‌ای طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیون‌های حرفه‌ای منتخب ورزش گروهی کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 119-139]

  • ورزش حرفه‌ای اولویت‌بندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفه‌ای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-219]

  • ورزش زنان مرور نظام‌مند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]

  • ورزشکار کمال‌گرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]

  • ورزشکاران بررسی نقش رسانه‌های جمعی ورزشی بر شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 183-202]

  • ورزشکاران اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]

  • ورزش‌های الکترونیکی مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1093-1105]

  • ورزش همگانی تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی با رویکردی بر ورزش همگانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • وزارت ورزش و جوانان شناسایی و اولویت‌بندی موانع پاسخگویی در ‌‌‌سازمان‌های ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-160]

  • وفاداری به برند بررسی ارتباط بین صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 617-637]

  • وفاداری به برند تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 687-701]

ه

  • هم‌افزایی تحلیل ابعاد هم‌افزایی عملکرد مدیریتی در توسعه و توانمندسازی فدراسیون‌های ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 277-292]

  • همه‌گیری‌کرونا ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1401-1418]

  • هیأت علمی بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 357-371]